“Perfecto en todo! Cada vez que voy salgo muy contenta!”
Laura
“Muy profesional”
Olga
“Una experiència fantàstica! La meva experiència a Hola Lash ha estat molt agradable. Fa 20 anys que vinc a Platja d'Aro i aquesta és la primera vegada que no m'han tractat automàticament com a una guiri de torn. Hi vaig anar a fer-me un lífting de pestanyes i la veritat és que es va prendre tot el temps del món per trobar la curvatura ideal per a mi. La cadira era súper còmoda i el resultat és de debò preciós. Hi tornaré segur!”
Evy
“Amanda és fantástica!! Te deja las pestañas como si fueran naturales”
Laura
“Una profesional de pies a cabeza.👏👏👏💯 ♥️”
Nuria
“Muy profesionales.”
Sandra
“Excelente”
lb
“Perfecta, un trato increíble y unas personas increíbles con un ambiente y trabajo increíble”
lb
“Excelente”
Alejandra
“No es la primera vez que reservo. Todo genial”
Mireia